Profesje Dzikuskie
Wojownicy Jest to profesja używająca mieczy dwuręcznych i ciężkich pancerzy. Jest to grupa ludzi podróżująca po świecie i biorąca udział w walkach na arenach, i tak właśnie zarabia na życie. Jest tylko jedna różnica za WYGRANIE walki dostaje podówójną gotówkę. Miejscem gdzie zbierają się ci ludzie jest klan pięści.
Historia Historia nie jest zbyt ciekawa. Pierwsi wojownicy założyli w mieście miejsce w którym mężczyźni mogliby walczyć między sobą. Walczyli tam najsilniejsi z pośród mężczyzn. Jako że okazało się, że to szybki sposób zarobku dla silnych mężczyzn. Gdy miasto zalała fala demonów przywołanych przez nekromantów. Rycerze zaczeli uwarzać ich za dzikusów poniewarz zamiast bronić miasta walczyli między sobą. Po odparciu rycerze i palladyni wypędzili ich z miasta. Od tamtego czasu wojownicy błąkają się po arenach.
Cel Celem wojowników jest wybudowanie wielkiej areny aby móc walczyć bez problemu z rycerzami.
Broń Dwuręczne miecze Rasa Dzikusi Zarobki Walki na arenach Miejsce Domowe Klan Pięści
Barbażyńcy Jest to profesja korzystająca z ciężkich młotów. Żyją oni w plemionach i charakteryzują się rabowaniem farm. Są silni ale za to nie umieją się bronić. Mieszkają w jaskiniach a ich Miejscem domowym jest klan młota. Najbardziej dzika profesja w grze.
Historia Barbażyńcy byli niegdyś zwykłymi mieszkańcami miasta lub rycerzami. Lecz los pokierował ich w inna strone. Niektórzy z rycerzy często podczas zbierania podatków ograbiali farmy. Król nie mógł na to pozwolić więc zesłał ich na banicje. Oni zamieszkali w klanie i kontynułowali swoje poczynania. Z czasem ciężkie życie w jaskiniach sprawiło ich na tyle dość silnymi że zaczeli bronić się młotami. W końcu wszyscy barbażyńcy zaczeli używać młotów gdyż były idelane do walki przeciwko rycerzom. Ich tarcze łamały się od wagi broni. Z czasem nazwano ich barbażyńcami i dołączyli do uważanych za dzikusów
Cel Ograbienie wszystkich farm w obrębie Arthar
Broń Młoty Bojowe Rasa Dzikusi Zarobki Plądrowanie farm Miejsce Domowe Klan młota
Najemnicy Jest to profesja wynajmowana na farmach do ochrony przed barbażyńcami i rycerzami króla. Walczą oni Wojennymi toporami i mieszkają w klanie wilka. Najmniej dzika klasa z pośród dzikusów.
Historia Najmenicy to ludzie którzy zauważyli bezsilność farmerów. Postanowili na tym zarobić więc zaproponowali im ochrone. Niestety spisywali się dobrze. Aż za dobrze bo bronili ich nie tylko przed barbażyńcami tylko też przed rycerzami króla ,którzy zbierali podatki. Król nie zareagował na to pobłażliwie. Ogłosił ich dzikusami.
Cele Ich celem jest obrona Farm.
Broń Topory Wojenne Rasa Dzikusi Zarobki Ochrona farm Miejsce Domowe Klan wilka
Profesje Szlachetne
Rycerze Jest to grupa walcząca dla króla. Walczą oni z dzikusami, z wojownikami na arenach, barbażyńcami w ich obozach, Najemnikami na farmach. Walczą oni jednoręcznymi mieczami i bronią się tarczami. Ich domem jest ród GuttenHein.
Historia Król arthar potrzebował elitarnej jednostki dla siebie a więc postanowił najleprzych strażników doszkolić nazwał ich rycerzami. Rycerze wkrótce mieli tylko jeden cel. Rozprawiać się z dzikusami. Walka między dzikusami i rycerzami trwała długo aż niektórzy zaczeli gardzić rycerstwem. Teraz rycerze nazywani są "przydupasami" króla.
Cel Rozprawianie się z dzikusami
Broń Miecze jednoręczne i Tarcze Rasa Szlachetni Zarobki Walka z dzikusami Miejsce Domowe Ród GuttenHein
Palladyni Są to święci wojownicy którzy umieją magie światła. Ich zajęciem jest wypędzacie demonów z tego świata. Mieszkają w Rodzie Hainsel.
Historia Palladyni byli to specyficzni rycerze którzy chcieli poznać tajniki magii. Zaczeli szkolić się w magii światła. Potem chcieli założyć klasztor, lecz król ogłosił ich szlachetnymi, więc zamieszkali w rodzie Hainsel. Palladyni zaczeli dostrzegać zło jakie tkwi w demonicznej bramie, zaczeli porządać zniszczenia tego centrum przerażającej mocy. Lecz nekromacni staneli im na drodze przywołując demony. W tej walce zgineło ich wiele palladynów i nekromantów otoczyła wieczna walka ze sobą
Cel Pokonanie nekromantów i zniszczenie demonicznej bramy.
Broń Miecze jednoręczne i magia światła Rasa Szlachetni Zarobki Walka z demonami Miejsce Domowe Ród Hainsel
Templariusze Są to zakonnicy i wojownicy używający artefaktów. Ich celem jest odnajdywanie ich w jaskiniach. Walczą oni półtora ręczną bronią i artefaktami.
Historia Templariusze to zakonnicy ,którzy weszli w posiadanie świętego grala. Zaczeli oni używać go do obrony siebie. Gdy zaczeli odnajdywać inne artefakty poznali ich moc i zaczeli używać ich masowo. Lecz ich moc była za mała do obrony, więc ci zakonnicy zaczeli używać broni półtora ręcznej. Jako że bronili oni relikwi król ogłosił ich szlachetnymi.
Cel Odnalezienie wszystkich artefaktów
Broń Miecze półtoraręczne i artefakty Rasa Szlachetni Zarobki Odnajdywanie artefaktów Miejsce Domowe Ród Angein
Profesje Magiczne
Czarodzieje Cechuje się poteżnymi zaklęciami i życiem w świątyni umieją tworzyć runy. Cechuje się żywiołami ognia, wody, energi i lodu.
Historia Jest dość prosta magowie podzielili się na czarodziejów druidów i nekromantów, podczas wielkiej kłótni gdy każdy myślał inaczej czarodzieje chcieli poznać ścieżki mocy. Potem odkryli technike wytwarzania run. Zaczeli specjalizować się w ataku więc ich żywioły to Ogień, woda, energia, lód. Zamieszkali w świątyni i na zawsze zostali neutralni do otaczających ich wojen.
Cel Zdobycie nieograniczonej mocy.
Broń Magia Ognia,wody,lodu energii Rasa Magiczni Zarobki Tworzenie run Miejsce Domowe Świątynia
Druid Jest podobny do czarodzieja tylko że używa czarów natury i leczenia. Może on tworzyć mikstury. Mieszkają oni w klasztorze.
Historia Profesja stworzona podczas wielkiej kłótni magów. Druidi sądzili, że najważniejsza jest natura i jej tajniki. A więc po podziale założyci klasztor w środku lasu, aby móc zgłębiać nature, nauczyli się oni tajemnej sztuki wytwarzania mikstur. A nawet leczenia ran.
Cel Zbratanie się z natura
Broń Magia Natury i leczenia Rasa Magiczni Zarobki Alchemia Miejsce Domowe Klasztor
Nekromanci Ta profesja cechuje się czarami śmierci i przywoływania. Zarabia przywołując demony do tego świata. Mieszkają oni w Mrocznej wieży.
Historia Powstali podczas wielkiej kłótni chcieli użyć mocy demonicznej bramy aby zawładnąć terenami. Więc wybudowali opodal niej mroczną wieże aby zgłebiać tam tajniki przywoływania.
Cel Podbicie miasta i kontrola nad demonami.
Broń Magia Śmierci i przywoływanie demonów Rasa Magiczni Zarobki Przywoływanie demonów Miejsce Domowe Mroczna wieża
Profesje Łowieckie
Zabójca Jest to najszybsza klasa używająca 2 sztyletów. Zarabia ona na płatnych zleceniach zabójstw. Mieszkają oni w osadzie dłoni.
Historia Ludzi potrzebujący pieniędzy zaczeli przyjmować zamówienia na zabójstwa. Gdy król dowiedział się o tej grupie ludzi, zaczoł ich ścigać. Oni ukryli się w lesie i tam już pozostali. Wkrótce stali się klasą łowiecką która niestety polowała na ludzi.
Cel Zabijanie na zlecienie wszystkich bez wyjątku
Broń Dwa sztylety Rasa Łowcy Zarobki Zabójstwa na zlecenie Miejsce Domowe Osada dłoni
Łowca Jest to klasa używająca łuków i mogąca oswajać zwierzęta. Zarabia sprzedając jedzenie oraz czasami oswojone pety. Mieszka w osadzie oka.
Historia Jest nieznana gdyż od przeczasów ludzi zwani łowcami polowali na zwierzyne i potrafili oswoić nawet najgroźniejszą bestie. Podobni do druidów chcą zbratać się z naturą. Tylko z jedną różnicą, chcą ją wziąć na swoją strone poprzez oswojenie.
Cel Oswojenie całej natury
Broń Łuk i pet Rasa Łowcy Zarobki Sprzedawanie pokarmu i petów Miejsce Domowe Osada oka
Ninja jest to klasa podobna do zabójcy tylko zamiast nożów ma shurikeny ale za to ma tak zwane Jutsu. Zarabia ograbiając swoje ofiarty z 5% złota. Mieszkają w osadzie liścia.
Historia Zabójcy chcieli potężniejszej mocy więc zaczeli uczyć się tajnej wiedzy Jutsu. W krótce zabójcy przestali im płacić za zabójstwa, więc ci zaczeli ograbiać swe ofiary zamiast robić to na zlecenie.
Cel Zdobycie prastarej wiedzy Jutsu
Broń Shurikeny i Jutsu Rasa Łowcy Zarobki Okradnie ofiar Miejsce Domowe Osada liścia
|